weer een dag in Kochi... - Reisverslag uit Kochi, India van annie & manjusha - WaarBenJij.nu weer een dag in Kochi... - Reisverslag uit Kochi, India van annie & manjusha - WaarBenJij.nu

weer een dag in Kochi...

Blijf op de hoogte en volg annie & manjusha

29 November 2014 | India, Kochi

Hallo allemaal,

Weer even een update vanuit het verre india!
Na het avontuur bij het kindertehuis van manjusha hebben we gisteren een iets rustiger dagje gehad.
Na het ontbijt zijn we met een taxi naar Ernakulam gereden om wat souvenirs te shoppen.Helaas begreep de chauffeur ons in eerste instantie verkeerd en zette ons af bij een shoppingmall...niet echt wat we in gedachte hadden en bovendien ook niet open.....
uiteindelijk toch goed terechtgekomen, en daar lekker wat rondgestruind tussen alle drukte!
Daarna wat uitgerust op de hotelkamer, want je wordt soms echt moe van alle prikkels en de warmte.

Met frisse moed zijn we rond half 4 met een tuk tuk op weg gegaan voor een vroeg diner en door naar een voorstelling van Kathakali: een verhaal uitgebeeld (zonder woorden) met van te voren geschminkte personages.

We hadden ons hier echt op verheugd, echter het duurde lang voordat ze uiteindelijk begonnen en eenmal van start, was de muziek zo hard dat je trommelvliezen er van zouden springen!!!
Dat leverde natuurlijk bij ons de zo wel bekende slappe lach op. (wat natuurlijk niet kan, dus het vergde alles om ons in te houden!)

Na 2 uur naar dat getetter geluisterd te hebben (zonde, want het verhaal en de uitbeelding was mooi gedaan) met de tuk tuk weer richting hotel...

Nu ontbijten en on to the spicey market!

Alle liefs uit Kochi

Lieverds, niet teveel Indiase pepers eten hoor! Tip van Jac.....x

• 29 November 2014 - 19:51

Berry & Bianc:

Aloha,
    Lekker aan het shoppen geweest?
    Annie, niet vergeten om de aller-aller heetste pepers voor je zwagert mee te nemen hè!
    We zijn weer benieuwd naar jullie volgende verslag.
    Groetjes.......