van Kochin naar Kovalam - Reisverslag uit Kovalam, India van annie & manjusha - WaarBenJij.nu van Kochin naar Kovalam - Reisverslag uit Kovalam, India van annie & manjusha - WaarBenJij.nu

van Kochin naar Kovalam

Blijf op de hoogte en volg annie & manjusha

01 December 2014 | India, Kovalam

Hoiiii

Inmiddels onze laatste dag in Kochin achter de rug. Die dag hebben we gevuld met een bezoek aan de spice market, souvenirs shoppen en een deelname aan de Kerala cooking class. We kunnen nu zelf heerlijke curry's koken :-D

Gisteren ochtend zijn we opgehaald door onze dikke gezellige chauffeur die ons naar Allepey heeft gereden. Daar zijn we op een boot gestapt om over de backwaters te varen. Dit was echt practig en heerlijk rustig na het drukke verkeer. Langs de kant zag je huisjes staan (mooie maar ok echt kleine krotjes) waar hele families in wonen. Je zag kindjes in het water spelen, vrouwen de was en de afwas doen, mensen hun tanden poetsen. En dit allemaal in het zelfde water waar ook de riolering in uit komt. Maar wel een leuk gezicht om allemaal te zien.

Eenmaal weer aangelegd zijn we met de auto naar Kovalam gegegaan. Dit was ongeveer 4 uur rijden. Ingecheckt in een lux hotel aan het strand. Het is hier vrij toeristisch. Savonds zijn we wezen uiteten. Ze vangen hier iedere dag verse vis die je savonds in het restaurant mag uitzoeken en dit wordt dan voor je klaar gemaakt. Was echt super lekker!!!

Vandaag krijgt annie nog een Ayurvedisch massage en daarna gaan we naar het strand jeeeeuh!!!! Houden we van :-)

Tot snel!

X Manjusha rn Annie

Ps: we hebben weer fotos en filmpjes geplaatst van de backwaters en van hier in Kovalam.

• 01 December 2014 - 06:19

Esther:

Morning ladies, wat een mooie foto's! En Annie, je doet zeker veel inspiratie op he? Ben benieuwd! Take care en enjoy!

• 01 December 2014 - 09:50

Nel:

Goede morgen,
    Het zal wel heerlijk zijn om in alle rust over het water te varen, na al die drukte!
    Mooie foto's en filmpjes! Sta je zelf ook ergens op! Manjusha?
    En heb je al een Sari?.
    Ga verder met genieten, Nel

• 01 December 2014 - 12:08

Milica:

Leuk al die verhalen!! Lekker blijven doen :)
    En ik ben wel benieuwd naar jullie dikke gezellige chauffeur, foto is welkom :) hihi.....
    Veel plezier en lekker genieten....Xx

• 01 December 2014 - 13:14

Bianca:

Leuk om te lezen en de filmpjes+foto's zijn leuk! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar jullie nieuwe mattie de dikke chauffeur haha! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar het volgende verslag :D X

• 01 December 2014 - 13:24

Govie:

Wat verschrikkelijk leuk om te lezen dat jullie zoveel ondernemen, zoals deelnemen aan een cooking class maar ook de rust pakken van een boottocht. Hoe bijzonder moet het zijn om met eigen ogen al die activiteiten te zien langs het water. Mooie foto"s. Bedankt !

• 01 December 2014 - 14:20

Goedroen En Pieter:

Hallo Manjusha en Annemarie,
    Wat fijn dat jullie reis zo geweldig goed verloopt.
    Op dit moment is het hier 14.00u dus bij jullie 18.30u en zullen jullie wel aan een heerlijke maaltijd zitten.
    (Heerlijke vis die vandaag gevangen is)
    Het zal ongetwijfeld een heerlijk ontspannen dagje zijn geweest aan het strand.
    Hier is het intussen echt koud geworden. Zo rond het vriespunt met oostenwind.
    Jullie zijn nu al bijna een week samen op pad. De tijd vliegt.
    Mooie foto's!
    Helaas krijgen we de filmpjes niet afgespeeld maar dat zal wel aan onze computer liggen en die zien we dan wel als jullie weer terug zijn.
    We kijken nu al weer uit naar jullie volgend verslag en foto's.
    Heel veel liefs,
    Goedroen en Pieter.

• 01 December 2014 - 19:10

Layla:

ggggrr ik kan de filmpjes niet zien.. werkt op de een of andere manier niet. :( Maar klinkt goed hoor!

x

• 02 December 2014 - 06:10

Monique:

Mooi de foto's en filmpjes! Zo te lezenhebben jullie het prima naar jullie zin, ben benieuwd naar de verhalen die gaan komen :-)

• 02 December 2014 - 13:03

Pauline:

Leuke en mooie foto's! Jammer genoeg werkt het filmpje bij mij ook niet. Maar jullie verhaal en fotos zijn duidelijk zat! Het blijft leuk om een impressie te krijgen van jullie reis.
    Heerlijk ook n dagje naar t strand!
    Manju, kijken ze al naar jou alsof ze je herkennen als een van hen? Of vinden ze je toch wel westers?

Blijf genieten! x

• 03 December 2014 - 10:43

Marjet Pleijsier:

Hallo Manjusha,

Nou bij mij werken de video's wel . Ik zal mijn IPad meenemen naar papa en mama .kunnen zij ze al zien . Hoe gaat het dat aan het strand . Wordt er gezwommen met de kleren aan of gaan ze niet het water in ? Leuk om zo een beetje mee te reizen. Kijk uit naar je volgende verslag.

Groetjes,
    Marjet

• 10 December 2014 - 11:37

Jurre:

Leuke verhalen en mooi trip zover!!
    Geniet volop en benieuwd straks naar alle verhalen en Foto's
    X